Mercedes-Benz W212

Mercedes-Benz W212

Mercedes-Benz W212 – 2009 yilda Detroyt avtosalonida taqdim etilgan nemis brendi Mercedes-Benz E-class yengil avtomobillarining to’rtinchi avlodi. Modelning tashqi ko’rinishi 2008 yilda Parij avtosalonida taqdim etilgan Mercedes-Benz ConceptFASCINATION kontsept-karida sinovdan o’tkazildi. Sotish 2009 yil mart oyida boshlangan. Mashina bir qator yangi texnik va xavfsizlik texnologiyalarini o’z ichiga olgan, jumladan haydovchilarning charchoqlarini aniqlash tizimlari, bo’lakdan chiqib ketish haqida ogohlantirishlar va yo’l belgilarini aniqlash texnologiyalari.

1 500 000 UZS / kun

Mercedes-Benz W212 – 2009 yilda Detroyt avtosalonida taqdim etilgan nemis brendi Mercedes-Benz E-class yengil avtomobillarining to’rtinchi avlodi. Modelning tashqi ko’rinishi 2008 yilda Parij avtosalonida taqdim etilgan Mercedes-Benz ConceptFASCINATION kontsept-karida sinovdan o’tkazildi. Sotish 2009 yil mart oyida boshlangan. Mashina bir qator yangi texnik va xavfsizlik texnologiyalarini o’z ichiga olgan, jumladan haydovchilarning charchoqlarini aniqlash tizimlari, bo’lakdan chiqib ketish haqida ogohlantirishlar va yo’l belgilarini aniqlash texnologiyalari.

2013 yilgi restyling bilan bir qatorda E63 AMG modeli ham yangilandi, u 4MATIC to’liq g’ildirakli haydovchi tizimini oldi. Bundan tashqari, S-Modelning yuqori samarali versiyasi taqdim etildi.

Yangi E63 AMG endi 430 kVt (585 ot kuchi) dvigatel quvvati va 800 Nm aylanish momentiga ega bo’lgan kuchli va eksklyuziv S versiyasida, shuningdek, yangi ishlab chiqilgan sportga yo’naltirilgan AMG 4MATIC to’plamiga ega versiyada ham mavjud. g’ildirak haydovchi. 5,5 litrli AMG V8 biturbo dvigateli samaradorlik va quvvatni birlashtirishda davom etmoqda. S versiyasida biturbo dvigateli ilgari mavjud bo’lgan AMG Performance paketiga nisbatan 20 kVt (28 ot kuchi) quvvatga ega. Bu vosita dasturiy ta’minotini optimallashtirish, bosim chegarasini oshirish va kuchaytirish bosimini 0,9 dan 1,0 bargacha oshirish orqali mumkin bo’ldi. 410 kVt (557 ot kuchi) va 720 Nm ko’rsatkichlari bilan avtomobilning asosiy versiyasidagi bu o’sish mos ravishda 24 kVt (32 ot kuchi) va 20 Nm ni tashkil etdi.

Sportga yo’naltirilgan to’liq g’ildirakli 4MATIC tizimi dvigatel momentini old va orqa akslar o’rtasida 33:67 foiz nisbatida taqsimlaydi. Orqa aksga urg’u berilgan moment taqsimoti avtomobilga AMG modellariga xos yuqori dinamikani ta’minlaydi. Uch bosqichli boshqaruv dasturiga ega ESP elektron stabilizatsiya tizimi unga maxsus moslashtirilgan. To’liq g’ildirakli haydovchi haydash xavfsizligini yaxshilaydi va nam yoki qish sharoitida g’ildiraklarning tortishishini yaxshilaydi. Optimal tortishish darajasi 50 Nm qulflash kuchiga ega bo’lgan ko’p plastinkali debriyaj bilan ta’minlanadi, bu ayniqsa qor va muzda barcha to’rt g’ildirakni kuch bilan yopish imkoniyatlarini to’liq amalga oshirishi mumkin. Buning texnik asosi – boshqariladigan oldingi o’qga qo’shimcha quvvat olish uchun uzatish qutisi. AMG SPEEDSHIFT MCT 7 pog‘onali sport uzatmasiga o‘rnatilgan bo‘lib, u o‘rnatish joyini tejaydi. Moment uzatish qutisidan oldingi o’qga uzatma mili orqali uzatiladi. Momentni oldingi aks differensialidan chap oldingi qo’zg’aysan miliga o’tkazish dvigatel moyi panasining korpusidagi muhrlangan kanalda ishlaydigan oraliq mil orqali amalga oshiriladi.

Hoziroq bron qiling

Ваша бронь подтверждена!

Наши операторы свяжутся с вами в скором времени!